Продавець СантехСтайл інтернет-магазин сантехніки та опалення розвиває свій бізнес на Prom.ua 1 рік.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
65 відгуків
+380 (68) 411-71-41
СантехСтайл - інтернет магазин сантехніки та опалення
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаВідправка товару відбувається в день замовлення або наступного дня (крім суботи та неділі) до будь-якої точки України згідно з тарифами перевізника
  • DeliveryУВАГА!!! Перед отриманням відділення перевірте цілісність продукції. Розписуючись у бланку прийому при отриманні, Ви погоджуєтесь з тим, що товар поставлений у повному обсязі та належній якості. Якщо служба доставки не дає Вам можливість розкрити упаковку – відмовтеся від приймання товару та повідомте нам про цей факт зручним для Вас способом. У разі, якщо товар отримав пошкодження під час транспортування, складіть акт не виходячи з відділення служби доставки, інакше товар поверненню та обміну не підлягає. Товари нашого магазина щільно упаковуються в гофрокартон і тільки потім ставляться на піддон. Однак при отриманні товару в службі доставки обов'язково переконайтеся, що виріб не пошкоджено

Способи оплати

  • Пром-оплата- Безпечно - покупець забере своє замовлення у відділенні пошти та лише після цього продавець отримає гроші
  • Післяплата- Післяплата від Нової Пошти - це оплата товару/вантажу одержувачем під час отримання посилки у відділенні Нової Пошти або за місцем проживання. Згідно з тарифами доставки
  • Оплата на рахунок- Оплата можлива на розрахунковий рахунок без ПДВ (IBAN) UA723333680000026009500359298 в АТ "Ощадбанк" Виговська Ілона Вікторівна Код 3373603525 При повній оплаті товару на банківський рахунок, доставка безкоштовна
  • Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPay- Електронний спосіб оплати

Гарантія:

Всі товари, представлені в інтернет магазині Демонтаж, забезпечуються гарантією, термін якої встановлюється виробником. Підставою для вимоги гарантійних зобов'язань є гарантійний талон від виробника або товарний чек із зазначенням дати продажу.
У гарантійному обслуговуванні може бути відмовлено в таких випадках:

- недотримання покупцем правил експлуатації, зазначених в інструкції з експлуатації товару;
- недотримання покупцем правил установлення товару;
- недотримання правил транспортування і зберігання товару;
- несправності, спричинені забрудненнями води або пошкодженнями водопроводу (для змішувачів необхідне встановлення фільтрів механічного очищення);
- природний знос деяких деталей виробів;
- ремонт виробу не уповноваженими на це особами.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner